lollokitty.blogg.se

Islandshästar, shopping och allt där emellan

Powerwalkat!

Publicerad 2015-02-18 11:52:37 i Allmänt,

Började morgonen med veckans dbt-samtal med min terapeut. Hade tjafs med exet igår, så det blev fokus mest på det. Två steg fram tre steg bak könns det som inland. 😒 
Hatar att jag tillåter mig att han tar plats i mitt liv! Han är ett själviskt svin och lik förbannat har jag känslor för honom. 
Efter det åkte jag hem och gjorde en avslappningsövning och en kaffe innan jag åkte och lämnade bilen på verkstaden. Så det blev en powerwalk hem på iaf 25 minuter! Jag märker att promenader gör mig gott och har lagt in MINST en powerwalk om dagen utöver ridningen!
Ska äta lite lunch innan det är dags för stallet. Det regnar idag men det struntar jag i. Vi måste hålla igång både hästen och jag 😉 
Får se vad som händer resten av dagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela