lollokitty.blogg.se

Islandshästar, shopping och allt där emellan

Ut i skogen!

Publicerad 2015-02-05 12:29:10 i Allmänt,

Jag blir tokig på mammas våg!!! 😣
Antingen så funkar den inte eller så är det nåt fel på min kropp!
Jag tycker jag äter hyfsat. Iaf inte mer än jag borde. Försöker röra på mig så mycket jag kan. (Har dock blivit ganska lite sista veckorna, men jag HATAR vintern!) 😠
Lik förbannat går jag UPP i vikt! Fattar inte!
Har börjat avsky min kropp nu. 😔
Det finns en spegel i badrummet som visar hela kroppen när jag duschar. Det går inte att undvika att se sig själv. 
Det jag ser i spegeln är en lönnfet kossa!!
Jag äcklas av mig själv! 😠
Ska strax ut i skogen med hösten, och i em ska jag sätta i extensions på Marie. Jag tänker powerwalka dit. 😒


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela