lollokitty.blogg.se

Islandshästar, shopping och allt där emellan

Vän?!

Publicerad 2015-02-19 23:16:44 i Allmänt,

Just nu är jag glad att jag bytt bloggportal. Det har gjort att jag tappat tusentals läsare. Det innebär att jag kan bli mer personlig och skriva vad jag känner. Ingen läser ju ändå. 
Jag vet inte ens var jag ska börja... Jag hade en vän som jag såg som en av mina bästa vänner. Vi träffades iaf en gång i veckan och det var självklart att vi förfestade ihop och gick ut ihop, vilket skedde i princip varje helg. 
Nu ses vi aldrig. Hon svarar aldrig på mina mess. Hon tar inte kontakt längre. Och sista tiden har hon frågat mig om jag ska ut på lokala stället och jag har svarat japp det ska jag. Men sedan inget mer. Jag går ut med andra kompisar och hon med andra. Och inte ens när vi är där bryr hon sig om att kolla upp mig. 😞 
Jag vill bara veta om jag gjort nåt. Sagt nåt. Vad som helst! 
Blir så ledsen 😞 vill veta om det är nåt så jag kan förklara eller försvara...
Mina vänner är mitt allt. 
Falskhet är det värsta jag vet och de som inte fixar att jag är ärlig det kan jag inte hjälpa. Men i detta fallet så vet jag inte vad jag gjort 😢 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela