lollokitty.blogg.se

Islandshästar, shopping och allt där emellan

Vidrigt, skittråkigt och jättebra

Publicerad 2015-01-27 21:59:19 i Allmänt,

Snacka om blandad dag med alla känslor som finns i kroppen. 
Började dagen med min behandling hos Annika för min ptsd. Som vanligt en vidrig timma där hon tvingar fram alla mina undertryckta känslor och jag tvingas blotta och exponera mig. Det skrämmer mig men efteråt känner man sig lättare. Annika dömer mig inte. Hon lyssnar och finns där. Vill hjälpa. Jag har några fruktansvärda samtalstillfällen med henne men jag har ingen ångest över det. Jag vet att det kommer hjälpa mig. 
Efteråt åkte jag och ombesiktade bilen. Mer fel än förra gången. 
Nya känslor men denna gången ilska. När ilskan la sig blev det istället frustration och otålighet. Jag är sån. Vill bara sudda ut allt. Glömma och börja på nytt kapitel. 
Klarar inte motgångar! :(
Tog en lunch med Nine och grät ut lite. (Nej jag tycker inte synd om mig själv!!) det kändes bättre efteråt :)
Det gav mig lite energi tillbaka så jag åkte till stallet och red i padocken i ca 35 min. Tölt, trav och galopp. Flaekja gick huuuur bra som helst!!
Fylld av energi åkte jag hem. Glad över att avsluta dagen hyfsat bra iaf :)
Sedan kom Jimmy bort på en kaffe. Mysigt <3 
Blandad dag som slutade jättebra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela